Friday, April 9, 2010

....speechless....

bismillah...
sekarang pukul 2 pagi..rumet dah tido, saya masih lagi berusaha utk berjaga, Alhamdulillah..hari ini Allah bagi kekuatan untuk bertahan selama ini, walaupun kadang2 terpaksa berdiri sekejap untuk kurangkan tekanan dan kesakitan pada tulang belakang...

Walaupun sebenarnya hari ni memaksa diri untuk makan arcoxia 120mg+panadol+acustop patch..penuh dengan ubat tahan sakit..ya Allah jangan Kau hukum aku andai aku dihitung sebagai menzalimi diri sendiri, tunjukkan padaku jalannya dengan cara paling baik, bagi aku kefahaman dalam agama dengan cara paling Engkau redhai ya Allah...

Paper berderet 5 hari..stress?? memang stress, ^_^ cuma masih berfikir dan terus berfikir..memanfaatkan seluruh ruang dan tenaga untuk terus bertahan..taktahu la...cepat sungguh rasanya tergugat bila disuruh melawan sakit melalui kaedah 'psikologi'...

tertanya2 pada diri sendiri, adakah terlalu mengikut rasa sakit? Adakah terlalu bertoleransi dengan kesakitan? tak tahu..jawapannya tidak tahu, hakikatnya terasa macam dah letakkan sepenuh kekuatan melawan..ya Allah tunjukkan aku ya Allah....

Di saat exam makin dekat, dengan masa yang terhad dan kemampuan yang terhad..mujahadah yang sangat tinggi diperlukan, jangan memandang pada kelemahan kita, kemudian di situ kita akan terbatas..tapi adaptasi dengan setiap keadaan semampu yang boleh..jangan sempitkan minda, jangan harapkan sesuatu yang tak mampu kita lakukan..pasti Allah akan mudahkan jalan2Nya....

No comments:

Post a Comment