Saturday, February 27, 2010

HUSM-23 FEBUARI

Dengan nama Allah Yang Maha Pemurah

Alhamdulillah..Alhamdulillah..Alhamdulillah

23 Febuari 2010, treatment kali ke 6, masuk kali ni dah 6 kali masuk OT
Appoiment yang sepatutnya 2 Mac, terpaksa diawalkan atas permintaan pihak hospital menyesuaikan jadual dengan satu-satunya Dr pakar kesakitan yang ada di HUSM.

Hampir 6 bulan tanpa treatment, terasa sakit betul treatment kali ni..tak tahu apa yang nak dituliskan..tapi kali ni, tidak sekadar mengajar erti kesakitan, tetapi terlalu banyak..sangat banyak hikmah yang Allah tuliskan pada perjalanan kali ini..

Mencari kembali erti optimis, yakin, dan berserah sepenuhnya pada Allah..Yang Maha Mendengar rintihan setiap hambaNya..sekali lagi,ujian ini tidak seberat orang lain, namun ada kalanya nafsu dan perasaan mula mencari ruang..ruang disebalik lubang2 iman yang rapuh..

Ya Allah, ampunkan aku...

1 comment:

  1. MOGA SETIAP SAAT DALAM KESAKITAN MENGGUGURKAN DOSA DAN MENCAMBAHKAN PAHALA YG MENGHANTARKAN KITA KE SYURGANYA.AMIN.ALLAH SYG SOLEHAH SOKMO:)

    “Katakanlah (Wahai Muhammad): “Tidak sekali-kali akan menimpa kami sesuatu pun melainkan apa yang telah ditetapkan Allah bagi kami. Dia lah Pelindung yang menyelamatkan kami, dan (dengan kepercayaan itu) maka kepada Allah jualah hendaknya orang-orang yang beriman itu bertawakal” [Al-Taubah 9: 51]

    ReplyDelete